Partners

 
   
 

 GfK Shopexperience

De GfK Shopexperience methode benchmarkt de prestatie van webshops op objectieve wijze ten opzichte van de
internationale best practices. Daarbij worden 5 processtappen van oriëntatie tot en met fulfilment onderscheiden. Binnen deze 5 processtappen zijn in totaal 29 dimensies benoemd die bepalend zijn voor de kwaliteit van de performance van een online retailer. De kwaliteit van de performance wordt gemeten aan de hand van ruim 380 checkpoints. De methode gaat uit van de shopbeleving van de klant. Output is een scorelijst op 29 dimensies een score per processtap en een totaal score cijfer.

   
 

KiyOh Klantbeoordelingen

KiyOh is marktleider in Nederland op gebied van klantreviews. Ruims 6.000 webshops maken gebruik van KiyOh. Met KiyOh verzamelt, publiceert en deelt u eenvoudig beoordelingen van klanten in social media. U kunt zelfs alles automatiseren. Een beoordeling wordt dan automatisch gedaan na een bestelling in uw webshop. Het systeem is beschikbaar in diverse talen

 
 

Mediapartners

 

Emerce

 

 

 

 

 

Hoofdsponsors

Cosponsors

Hoofdsponsors

Cosponsors

Scroll to Top