Over Thuiswinkel Awards

Stichting Nationale Thuiswinkel Awards

De Stichting Nationale Thuiswinkel Awards is in 2001 opgericht door Thuiswinkel.org, de belangenvereniging voor bedrijven die producten en/of diensten online verkopen aan consumenten. Op donderdagavond 5 en 26 maart 2014 worden voor de veertiende keer de Nationale Thuiswinkel Awards uitgereikt.

De stichting heeft als doelstelling het organiseren én financieren van onafhankelijke Award-verkiezingen voor de branche. In 2015 worden voor de veertiende keer de Nationale Thuiswinkel Awards uitgereikt. 

Met de uitreiking van de Nationale Thuiswinkel Awards beoogt de stichting een positieve bijdrage te leveren aan e-commerce; het verkopen van producten en/of diensten online aan consumenten, thuis, op het werk, onderweg, in de winkelstraat of online in de winkel.

De Stichting Nationale Thuiswinkel Awards draagt, zoals elk jaar, zorg voor de organisatie en voor 100% financiering van het event via sponsoring en kaartverkoop.

Bestuur

In alle zaken waarin dit reglement niet voorziet, beslist het bestuur van de Stichting Nationale Thuiswinkel Awards. Het bestuur van de stichting bestaat uit:

  • Ruud Hendriks, voorzitter
  • Kees Wiersema, penningmeester
  • Wijnand Jongen, secretaris

Organisatie

De organisatie van dit event wordt uitgevoerd door de Stichting Nationale Thuiswinkel Awards en Beerens Business Media (BBP).

Hoofdsponsors

Cosponsors

Hoofdsponsors

Cosponsors

Scroll to Top